Cupsell, Koszulkowo, Teetres, Własny sklep z koszulkami

Sprzedaż koszulek z własnym nadrukiem


Porównanie najpopularniejszych w Polsce platform do tworzenia produktów z własnym nadrukiem – Cupsell.pl, Teetres oraz Koszulkowo.

Porównanie platform

Najpopularniejsze w Polsce platformy do sprzedaży koszulek – Cupsell, Teetres oraz Koszulkowo.

[table_responsive]
Cupsell Teetres Koszulkowo
Czy mając swój wzór w jednym sklepie można wykorzystywać go w innym? Tak Tak Nie
Gotowe szablony projektów pod poszczególne produkty Brak Brak Brak
Panel do dodawania nadruków Tak Tak Nie (Wzory trzeba wysyłać mailem do odpowiedniej osoby)
Własna strona sklepu Tak Tak Nie (Jest tylko podstrona autora)
Możliwość modyfikacji graficznej szablonu? Tak (Podstawowa) Tak (Zaawansowana) Nie
Pokazywanie nowych wzorów w głównym serwisie? Tak (Ale tylko wybranych) Tak (W nowościach oraz wzorach) Tak (W nowościach)
Możliwość podpięcia google analytics Tak Tak Nie
Możliwość podmiany zdjęć na własne Tak (Dla VIP lub po akceptacji osoby z cupsell) Tak (Po akceptacji osoby z teetres) Nie
Wsparcie dla właścicieli sklepów Specjalna grupa na facebooku + odpowiednie osoby do kontaktu (e-mail) Specjalna grupa na facebooku + odpowiednie osoby do kontaktu (e-mail) Odpowiednie osoby do kontaktu (e-mail)
Darmowa wysyłka Za zamówienia powyżej 80 zł Za zamówienia powyżej 200 zł Brak
Koszt dostawy kurierem 18,90 12 14,99
Koszt dostawy pocztą polską 17,90 Brak 14,99
Koszt dostawy paczkomatem 14,90 9,90 12
Cena koszulek męskich z nadrukiem (bez marży) 39 34 45
Cena koszulek damskich z nadrukiem (bez marży) 39 34 45
Cena kubków z nadrukiem (bez marży) 18 19 30
Cena plakatów A3 z nadrukiem (bez marży) Brak 22 Brak
Cena plakatów A2 z nadrukiem (bez marży) 49 25 35
Cena plakatów A1 z nadrukiem (bez marży) Brak 35 Brak
Cena podkładek pod myszkę (bez marży) 19 20 Brak
Cena toreb bawełnianych (bez marży) 24 24 35
Cena bluz męskich klasycznych (bez marży) 69 75 90
Cena bluz męskich z kapturem (bez marży) 79 85 90
Cena damskich bluz klasycznych (bez marży) 69 75 90
Cena damskich bluz z kapturem (bez marży) 85 85 90
[/table_responsive]

Jakość nadruku (Zdjęcia)

Poniżej zaprezentowana jest jakość nadruku na realnych produktach zamówionych w poszczególnych sklepach.

Cupsell.pl

W cupsellu, jak można zauważyć – wybierają metodę druku specjalnie pod przesłane przez nas wzory.

Koszulki z własnym nadrukiem - Antoni Macierewicz
Koszulka z Cupsell.pl – Jakość nadruku
Koszulki z własnym nadrukiem - z japońskimi napisami
Koszulka z Cupsell.pl – Jakość nadruku
Podkładki pod myszkę z własnym nadrukiem - Antoni Macierewicz
Podkładka pod myszkę z Cupsell.pl – Jakość nadruku

Teetres (Brak danych)

Koszulkowo (Brak danych)

 

Zwroty i reklamacje

Na jakich zasadach prowadzona jest polityka dotycząca zwrotów oraz reklamacji zamówionych produktów.

Cupsell.pl

  • Całkowicie bezproblemowe reklamacje – mail ze zdjęciem wystarczy do uznania, nie trzeba odsyłać źle zrobionej rzeczy (pozostaje naszą własnością) oraz nie trzeba wnosić żadnych dodatkowych opłat.

Teetres (Brak danych)

Koszulkowo (Brak danych)

 

Dodatkowe informacje

Więcej informacji dotyczących poszczególnych sklepów, mogących zadecydować o wyborze platformy.

Cupsell.pl

  • Zaangażowana społeczność na fb (chyba najlepsza jeśli chodzi o te trzy serwisy).
  • Możliwość zamiany zarobionych pieniędzy na kod rabatowy do wykorzystania w sklepie.
  • Organizacja akcji promocyjnych (darmowa wysyłka, czasowe obniżki cen produktów, etc.) i informowanie o nich sprzedawców na grupie fb.

Teetres

  • Genialny panel pod dodawanie produktów – ogromnym plusem jest podział na wzory i możliwość masowego dodawania produktów i marży – minusem jest brak możliwości połączenia tych samych wzorów (ciemny / jasny / z tłem), a opis jest ten sam przy każdym produkcie z danego wzoru.
  • Część nowych wzorów pojawia się w zakładce z nowościami oraz co jakiś czas, poprzez grupę na fb wybierane są nowe sklepy do promowania na stronie głównej.

Koszulkowo

  • Wzorów nie można samemu wrzucić i trzeba wysyłać mailem odpowiednio spakowane, nazwane i z opisem, co trochę wydłuża cały proces (W panelu autora  widoczne są tylko jakie produkty ktoś kupił i za jaką prowizję + formularz do wypłaty).
  • Wszystkie nowe wzory pojawiają się w nowościach, a produkty posiadają proponowane inne produkty z naszymi wzorami + fakt podpięcia remarketingu od google, dzięki czemu jeśli ktoś jest zainteresowany naszym projektem jest on dopalany dodatkowo w reklamie 😉 (Przynajmniej z tego co zauważyłem).

 




Add CommentYour email address will not be published